Nie przepłacaj! DARMOWA DOSTAWA dla zamówień powyżej 200 zł

Program lojalnościowy Brilu

 

1 ZŁ WYDANE NA ZAKUPY = 4 PKT W PROGRAMIE LOJALNOŚCIOWYM

Aktualnie dodatkowe punkty możesz otrzymać za:

  • zapis do newslettera = 100 PKT
  • dodanie opinii o produkcie = 100 PKT

 

PUNKTY ZA ZAKUPY NALICZANE SĄ DO ZAMÓWIEŃ ZŁOŻONYCH OD 26.06.2018 / 11:00

Czym jest program lojalnościowy Brilu? 

Program lojalnościowy Brilu skierowany jest do detalicznych klientów sklepu internetowego www.brilu.pl  Dedykujemy go naszym stałym, zarejestrowanym Klientom, którym w podziękowaniu za lojalność dajemy możliwość zbierania punktów, które będzie można wymienić na atrakcyjne rabaty i nagrody.

Co oferujemy Klientowi za punkty z programu lojalnościowego?

 Punkty z programu lojalnościowego możesz wymienić na rabaty. 

  • 500 PKT = rabat 5 zł
  • 1000 PKT = rabat 10 zł

Okresowo będziemy udostępniać opcję wymiany punktów na gadżety firmowe, atrakcyjne upominki, darmową dostawę, a także dokonywanie zakupów w sklepie internetowym za punkty z programu lojalnościowego.

Kto może przystąpić do programu lojalnościowego Brilu?

Do programu lojalnościowego Brilu, może przystąpić każda osoba, która ukończyła 18 lat i wyrazi zgodę na uczestnictwo w programie. Aby przystapić do programu wystarczy dokonać zakupów w sklepie internetowym www.brilu.pl jako zarejestrowany Klient.

Za co mogę otrzymywać punkty i co mogę z nimi robić?

Premiujemy każdy Twój zakup! Każda złotówka to 4 punkty w programie lojalnościowym. Dodatkowe punkty możesz otrzymać za zapisanie się do newslettera Brilu oraz za wystawienie opinii do zakupionego towaru w Sklepie.

Kiedy mogę zamieniać zebrane punkty na zniżki lub prezenty? Od kiedy mogę zbierać punkty?

Punkty zaczynasz zbierać już od pierwszych zakupów dokonanych jako zarejestrowany Klient.

Po jakim czasie od dokonania zakupów, mogę aktywnie korzystać z moich punktów?

Punkty uzyskane za dokonanie zakupu, będą widoczne na Twoim koncie po 15 dniach (na wypadek, zmiany decyzji i dokonania zwrotu zakupionego towaru przed upływem tego terminu). 

Gdzie mogę sprawdzić ilość zgromadzonych punktów?

Ilość zgromadzonych punktów, można sprawdzić w łatwy sposób logując się do panelu użytkownika na stronie www.brilu.pl i klikając w zakładkę “program lojalnościowy”.

Jak długo są ważne punkty na koncie?

Zebrane na koncie punkty nie mają terminu ważności.

 

 

 

 

 

Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką dotyczącą cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.
Zamknij
pixel