Nagrody

Wyróżnienie w prestiżowym zestawieniu:

"Ranking Sklepów Internetowych 2020" w kategorii: ODZIEŻ I OBUWIE 

Laur Opineo to świadectwo najwyższej jakości obsługi klienta oraz zaufania kupujących. Raport obejmuje 15 kategorii, oraz tradycyjnie – listę najlepszych sklepów internetowych. Powstał na bazie ponad 2 milionów opinii udzielonych przez klientów e-sklepów we współpracy z firmą konsultingową Nielsen. 

Ranking Sklepów Internetowych Opineo.pl opiera się na potransakcyjnych opiniach konsumenckich, czyli opiniach wystawionych przez klientów e-sklepów, po dokonanych zakupach. Wystawiając opinię, konsumenci oceniają: szybkość realizacji zamówienia, poziom obsługi klienta, jakość́ zapakowania przesyłki oraz deklarują, czy poleciliby ten sklep internetowy swoim znajomym.

Odzież, dodatki, akcesoria i obuwie to jedne z najchętniej kupowanych towarów w internecie, ale rynek ten jest też bardzo konkurencyjny. Marka Brilu zajęła 9 miejsce w kategorii: Odzież i obuwie gdzie łączna liczba opinii to 12546 a liczba opinii w 2020r. to 5078. (Raport > https://ocdn.eu/opineo/rankingi/ranking-sklepow-internetowych-2020.pdf ) 

 III Miejsce w konkursie "E-COMMERCE INNOVATIONS AWARDS"

NAJLEPSZE SKLEPY INTERNETOWE 2019

W roku 2019 zostaliśmy nominowani w konkursie "E-Commerce Innovations Awards" i zajęliśmy 3 miejsce. Jury oceniało naszą stronę internetową pod względem m.in. innowacyjności sklepu, szaty graficznej, poziomu obsługi klienta oraz działań marketingowych. (http://www.ecommerceinnovations.pl/)

Dziękujemy za to wyróżnienie na tle innych sklepów internetowych! Obiecujemy, że nie zawiedziemy i będziemy starali się dążyć do doskonałości!

Wyróżnienie w prestiżowym zestawieniu:

"Ranking Sklepów Internetowych 2019" w kategorii: ODZIEŻ I OBUWIE 

 Ranking Opineo.pl opiera się na potransakcyjnych opiniach konsumenckich, czyli opiniach wystawionych przez klientów sklepów internetowych, po dokonanych zakupach. Wystawiając opinię, konsumenci oceniają: szybkość realizacji zamówienia, poziom obsługi klienta, jakość zapakowania przesyłki oraz deklarują, czy poleciliby ten sklep internetowy swoim znajomym. Za każdy z tych atrybutów sklep może zdobyć 5 punktów. Kwalifikując sklepy do rankingu, sumowane są oceny składowe i wyciągana z nich średnia.

Branża modowa to jeden z największych, ale też najtrudniejszych kawałków e-handlowego tortu. Odzież, dodatki, akcesoria i obuwie to jedne z najchętniej kupowanych towarów w internecie, ale rynek ten jest też bardzo konkurencyjny. Marka Brilu zajęła 8 miejsce w kategorii: Odzież i obuwie (https://static.opineo.pl/press/dl/ranking-sklepow-internetowych-opineo-2019.pdf)

 Najcenniejszym wyróżnieniem dla każdego uczestnika konkursu prowadzącego biznes w e-commerce jest bez wątpienia nagroda przyznawana za pośrednictwem opinii Klientów. W tym miejscu chcemy podziękować za zaufanie którym nas darzycie, i za każdą pozytywną opinię w serwisie Opineo.pl!

- 2019 -

 Certyfikat "Produkt Polski" 

Certyfikat "Produkt Polski" przyznawany jest markom, którym warto zaufać. Ich polskość to coś więcej niż tylko sprzedawanie swych produktów na terenie naszego kraju. To autentyczny, ekonomiczny i osobisty związek z Polską i miejscową gospodarką.

Nie jest to pusty symbol. Za nim stoją przedsiębiorcy, pracownicy, a efektem ich pracy jest wysoka jakość wyrobów. To znak polskości. Dzięki niemu każdy, kto stanie przed wyborem konkretnego produktu, będzie miał świadomość, że z pozoru prosty wybór, może stać się faktycznym przejawem patriotyzmu ekonomicznego. (https://certyfikatpolskiprodukt.pl/marka-brilu/)

Znak Certyfikat Polski Produkt pomaga klientom dobrze wydawać oraz zainwestować pieniądze. Wspieranie polskiej gospodarki powinno być wyznacznikiem dla każdego świadomego konsumenta oraz kontrahenta.

Godło "Nagroda Konsumenta 2018"

Konsumenci dokonujący zakupów w sklepach internetowych w głosowaniu online, w kategorii SKLEP INTERNETOWY Z BUTAMI, za najwyższą jakość usługi i zadowolenie Klienta przyznali sklepowi internetowemu Brilu.pl Godło "Nagroda Konsumenta 2018”. Głosowanie odbywało się na stronie www.nagrodakonsumenta.pl w dniach od 28 września do 27 października 2018 r, konsumenci oceniali 36 sklepów internetowych z butami. Godło Nagroda Konsumenta przyznawane jest przez najbardziej wymagające jury, czyli konsumentów, którzy w plebiscycie głosują na najlepsze firmy, usługi i produkty. Klienci uznali, że nasza marka Brilu godna jest najwyższej oceny i dlatego też dołącza do prestiżowej grupy wyróżnionych marek, godnych polecenia i korzystania z ich usług.

“E-Commerce Polska awards 2018” – sklep Brilu.pl nominowany do nagrody głównej jako duży podmiot w 3 kategoriach!

W 2018 roku po raz pierwszy od lat wystartowaliśmy w konkursie "E-Commerce Polska Awards" jako duży podmiot. Był to sprawdzian dla naszej Firmy, jak poradzi sobie wśród gigantów na skalę e-commerce. Mimo, że nie udało nam się zdobyć głównej nagrody to i tak czujemy się wygrani! Nominacje w 3 kategoriach: Design & Usability, Best on mobile oraz Najlepsza obsługa klienta są dla nas ogromnym wyróżnieniem i pokazują, że podążamy w dobrym kierunku. 

Nagroda w kategorii Design & Usability przyznawana jest za najbardziej estetyczną, przejrzystą, funkcjonalną i przyjazną klientowi stronę WWW. W tej kategorii oceniana była estetyka strony, wyszukiwarka - której głównym celem jest ułatwienie dotarcia do produktu, layout zgodny ze specyfiką sklepu, personalizacja sklepu.

Nagroda w kategorii Best on mobile przyznawana jest co roku dla najbardziej estetycznej i wygodnej w obsłudze strony bądź aplikacji dedykowanej na urządzenia mobilne. Zarówno w 2016, jak i w 2017 roku byliśmy laureatami w tej kategorii! Laureat nagrody oceniany był pod względem estetyki i przejrzystość strony mobilnej, wygody użycia, wyszukiwarki produktów możliwość sprawdzenia dostępności produktów, wygodnego przeglądania zdjęć oraz prezentacja produktów.

Najcenniejszym wyróżnieniem dla każdego uczestnika konkursu prowadzącego biznes w e-commerce jest bez wątpienia nagroda przyznawana za pośrednictwem głosowania Klientów za Najlepszą Obsługę Klienta.  W tym miejscu chcemy podziękować wszystkim naszym Klientom za obdarzenie nas zaufaniem i za każdy oddany głos! 

“E-Commerce Polska awards 2017” – Brilu.pl laureatem nagrody Mobilny Design Roku oraz Najlepsza Obsługa Klienta

 

9 listopada w Kinie Praha w Warszawie odbyła się Gala V edycji Konkursu e-Commerce Polska awards oraz II edycji Konkursu Osobowość Polskiej i Regionalnej Gospodarki Cyfrowej, których organizatorem jest Izba Gospodarki Elektronicznej. Podczas Gali ogłoszono Laureatów w 16 kategoriach e-Commerce Polska awards, do których łącznie wpłynęło ponad 150 zgłoszeń. Wyłoniono także Osobowości Polskiej i Regionalnej Gospodarki Cyfrowej.

 W tegorocznej edycji konkursu “e-Commerce Polska awards 2017” nasz sklep internetowy Brilu.pl drugi rok z rzędu zajął I miejsce w kategorii Mobilny Design Roku. Jury doceniło nas za estetykę i przejrzystość strony mobilnej, łatwą i intuicyjną nawigację oraz design mobilny spójny z klasyczną wersją sklepu.

 W tym roku dzięki głosom naszych klientów udało nam się zdobyć również nagrodę główną w kategorii Najlepsza Obsługa Klienta. Jesteśmy ogromnie szczęśliwi, ponieważ jest to dla nas najważniejsza nagroda wśród tych, które do tej pory udało nam się zdobyć. Dziękujemy za wsparcie w głosowaniu i zaufanie! Obiecujemy, że nie zawiedziemy i będziemy starali się dążyć do doskonałości!

“E-Commerce Polska awards 2016” – Brilu.pl laureatem nagrody Mobilny Design Roku 

17 listopada, w Hotelu Novotel Centrum Warszawa, odbyła się uroczysta Gala Konkursu “e-Commerce Polska awards 2016”, którego organizatorem jest Izba Gospodarki Elektronicznej. W IV edycji wręczono 18 nagród głównych oraz 2 nagrody przyznane przez konsumentów w kategorii Najlepsza Obsługa Klienta. W tegorocznej edycji konkursu “e-Commerce Polska awards 2016” nasz sklep internetowy Brilu.pl zajął I miejsce w kategorii Mobilny Design Roku. Jury doceniło nas za prostotę i dobrze dobraną kolorystykę bannerów, łatwą i intuicyjną nawigację oraz design mobilny spójny z klasyczną wersją sklepu. Ta nagroda jest dla nas ogromnym wyróżnieniem i idealnym podsumowaniem pracy naszego zespołu w 2016 roku!
Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką dotyczącą cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.
Zamknij
pixel