Nie przepłacaj! DARMOWA DOSTAWA dla zamówień powyżej 200 zł

FAQ - 1. REJESTRACJA

1.1. Jak dokonać rejestracji w sklepie internetowym Brilu.pl?

Aby dokonać rejestracji w naszym sklepie wystarczy kliknąć w ten link > REJESTRACJA Następnie należy uzupełnić wszystkie wymagane pola oraz zapoznać się z regulaminem i polityką prywatności, następnie je zaakceptować. Gdy wykonamy te czynności pozostaje już tylko kliknąć przycisk "ZAREJESTRUJ KONTO". Jeżeli wszystkie kroki zostały wykonane poprawnie to na e-mail podany w procesie rejestracji przyjdzie wiadomość potwierdzająca założenie konta w naszym sklepie internetowym.

1.2. Czy posiadanie loginu i hasła jest konieczne, aby móc dokonać zakupu w sklepie Brilu.pl?

Nie, posiadanie loginu i hasła nie jest konieczne. W naszym sklepie internetowym można dokonywać zakupów bez rejestracji. W tej opcji nie ma jednak możliwości sprawdzenia historii zamówień, a przy kolejnych zamówieniach trzeba ponownie wypełnić dane dotyczące dostawy. 

1.3. Czy mogę dokonać zmiany lub uzupełnienia danych adresowych, które podałem w procesie rejestracji?

Tak. Zmiana danych jest możliwa po zalogowaniu się na konto klienta.

1.4. Co mam zrobić gdy zapomniałem hasła/loginu? 

W przypadku gdy zapomnimy swojego hasła, należy kliknąć w napis „Nie pamiętam loginu lub hasła”. W następnym kroku należy podać swój adres e-mail, który został podany w procesie rejestracji. Na Twój adres zostanie wysłany e-mail, który pozwala na automatyczne zalogowanie się na Twoje konto w naszym sklepie internetowym. Zmiana hasła będzie możliwa po zalogowaniu na stronie edycji Twoich danych.

Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką dotyczącą cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.
Zamknij
pixel