Wymiana

WYMIANA

Ważne! W naszym sklepie internetowym wymiana towaru polega na zwrocie wybranych artykułów, następnie złożeniu i opłaceniu nowego niezależnego zamówienia. Jest to zdecydowanie najszybszy sposób, który pomaga uniknąć sytuacji w której np. dochodzi do całkowitego wyprzedania poszukiwanego modelu, rozmiaru lub koloru..

FORMULARZ ZWROTU - kliknij, aby pobrać

 


SPAKUJ PRODUKTY

W pierwszym kroku upewnij się, że od momentu otrzymania przesyłki nie minęło 14 dni, w ciągu których możesz dokonać zwrotu towaru. Następnie zwracane produkty zapakuj z należytą starannością, najlepiej w oryginalnym opakowaniu, ale nie jest to warunek konieczny. Produkt powinien być odpowiednio zabezpieczony tak, aby nie uległ uszkodzeniu podczas transportu. Prosimy w przypadku odsyłania butów w pudełku, o nie naklejanie niczego bezpośrednio na nim.

 


 

     POINFORMUJ NAS O CHĘCI ZWROTU

Możesz to zrobić na jeden z 3 sposobów:

  • WYPEŁNIJ FORMULARZ DOSTĘPNY NA KONCIE KLIENTA W ZAKŁADCE "DODAJ ZWROT". Jest to zdecydowanie najszybszy sposób, ale dotyczy wyłącznie Klientów, którzy złożyli zamówienie jako zarejestrowany Klient. W tym wypadku nie ma potrzeby informowania Sprzedającego o chęci odstąpienia od umowy w innej formie;
  • PISEMNIE. Wydrukuj formularz zwrotu, wypełnij go i włóż do zwracanej paczki;
  • ELEKTRONICZNIE. Za pośrednictwem poczty elektronicznej wyślij do nas informację o chęci zwrotu na adres: biuro@brilu.pl;

 


 

WYŚLIJ PRODUKTY

Zwracany towar odeślij niezwłocznie, a w każdym razie nie później niż w ciągu 14 dni od dnia w którym poinformowałeś nas o odstąpieniu od umowy.

Przesyłkę ze zwracanymi produktami wyślij na nasz adres:
BRILU.PL
ul. Krzeszowska 62/5 piętro
23-400 Biłgoraj

Pamiętaj, że nie przyjmujemy przesyłek wysłanych do nas za pobraniem lub paczkomatami. Informujemy również, że w siedzibie naszej Firmy nie można również dokonać wymiany, ani reklamacji. Bezpośredni koszt odesłania zwracanego produktu ponosi Kupujący.

 


 

ZŁÓŻ I OPŁAĆ ZAMÓWIENIE NA KOLEJNĄ PARĘ BUTÓW 

Nowe zamówienie możesz złożyć od razu. Niezależnie od tego kiedy zgłosiłeś zwrot towaru. W zamówieniu możesz wybrać dowolny, interesujący Cię model, rozmiar i kolor. Pamiętaj, aby opłacić nowo złożone zamówienie.

 


 

POCZEKAJ NA ZWROT KOSZTÓW

Zwrotu należności możesz spodziewać się niezwłocznie, a w każdym przypadku nie później niż 14 dni licząc od dnia, w którym otrzymaliśmy przesyłkę zwrotną. W przypadku odstąpienia umowy zwracamy kwotę w wysokości wartości towaru oraz koszt dostarczenia rzeczy nie większy jednak, niż wartość najniższej formy dostawy oferowanej w dniu zakupu.

Zwrotu płatności dokonamy przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały użyte w pierwotnej transakcji, chyba że na formularzu zwrotu zaznaczono inaczej. Możemy wstrzymać się ze zwrotem płatności do czasu otrzymania rzeczy lub do czasu dostarczenia nam dowodu jej odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.

Przypominamy, że Klient odpowiada tylko za zmniejszenie wartości rzeczy wynikające z korzystania z niej w sposób inny niż było to konieczne do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy.

 

 

Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką dotyczącą cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.
Zamknij
pixel