Reklamacja
REKLAMACJA
FORMULARZ REKLAMACJI - kliknij, aby pobrać
Mamy obowiązek dostarczyć produkt bez wad. Odpowiadamy z tytułu rękojmi, jeżeli wada fizyczna produktu zostanie stwierdzona przed upływem dwóch lat od dnia jego wydania kupującemu.
Ważne! Jesteśmy odpowiedzialni z tytułu rękojmi za wady fizyczne, które istniały w chwili przejścia niebezpieczeństwa na kupującego lub wynikły z przyczyny tkwiącej w rzeczy sprzedanej w tej samej chwili.
PRZYGOTUJ WADLIWY PRODUKT DO WYSYŁKI
Produkt z wadą zapakuj z należytą starannością, najlepiej w oryginalnym opakowaniu, ale nie jest to warunek konieczny. Produkt powinien być czysty i odpowiednio zabezpieczony tak, aby nie uległ uszkodzeniu podczas transportu. Jeżeli masz wątpliwość czy wykryta wada podlega reklamacji skontaktuj się z nami!
WYPEŁNIJ FORMULARZ REKLAMACJI
Reklamację możesz zgłosić na 3 sposoby:
- WYPEŁNIJ FORMULARZ DOSTĘPNY NA KONCIE KLIENTA W ZAKŁADCE "DODAJ REKLAMACJĘ". Jest to zdecydowanie najszybszy sposób, ale dotyczy wyłącznie Klientów, którzy złożyli zamówienie jako zarejestrowany Klient. W tym wypadku nie ma potrzeby informowania Sprzedającego o postępowaniu reklamacyjnym w innej formie;
- PISEMNIE. Wydrukuj formularz reklamacji, wypełnij go i włóż do zwracanej paczki;
- ELEKTRONICZNIE. Za pośrednictwem poczty elektronicznej wyślij do nas informację o podjęciu postępowania reklamacyjnego na adres: biuro@brilu.pl;
Ważne jest, aby w opisie reklamacji podać następujące informacje:
- informacje i okoliczności dotyczących przedmiotu reklamacji, w szczególności rodzaju i daty wystąpienia wady;
- żądanie sposobu doprowadzenia produktu do zgodności z umową sprzedaży lub oświadczenie o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od umowy sprzedaży; oraz
- swoje dane kontaktowe – ułatwi to i przyspieszy rozpatrzenie Twojej reklamacji.
Podstawowe informacje i uprawnienia konsumenta w związku z reklamacją produktu
WYŚLIJ REKLAMOWANY PRODUKT
Przesyłkę z reklamowanymi produktami wyślij na nasz adres:
BRILU.PL
ul. Krzeszowska 62/5 piętro
23-400 Biłgoraj
Pamiętaj, że nie przyjmujemy przesyłek wysłanych do nas za pobraniem lub paczkomatami. Informujemy również, że w siedzibie naszej Firmy nie można dokonać wymiany, ani reklamacji zakupionego towaru. Bezpośredni koszt wysyłki reklamowanego produktu ponosi Kupujący. Sprzedawca pokryje koszty wysyłki towaru w kwocie nie wyższej niż 13 zł.
POCZEKAJ NA DECYZJĘ
Ustosunkujemy się do Twojej reklamacji niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od otrzymania przesyłki z produktem, który jest podmiotem reklamacji.
Ważne! Brak ustosunkowania się w powyższym terminie oznacza, że uznaliśmy reklamację za uzasadnioną.
Pod adresem http://ec.europa.eu/consumers/odr dostępna jest platforma internetowego systemu rozstrzygania sporów pomiędzy konsumentami i przedsiębiorcami na szczeblu unijnym (platforma ODR). Platforma ODR stanowi interaktywną i wielojęzyczną stronę internetową z punktem kompleksowej obsługi dla konsumentów i przedsiębiorców dążących do pozasądowego rozstrzygnięcia sporu dotyczącego zobowiązań umownych wynikających z internetowej umowy sprzedaży lub umowy o świadczenie usług.
Dodatkowe ograniczenia związane z reklamacją produktu dotyczące klientów nie będących konsumentami mogą być zawarte w regulaminie naszego sklepu.
Inne reklamacje
W ten sam sposób jak wyżej możesz złożyć także reklamację związane ze świadczeniem za pomocą naszego sklepu internetowego usług elektronicznych (np. konto lub formularz zamówienia) oraz inne reklamacje związane z działaniem naszego sklepu internetowego.
W opisie reklamacji podaj:
(1) informacje i okoliczności dotyczące przedmiotu reklamacji, w szczególności rodzaj i datę wystąpienia nieprawidłowości;
(2) Twoje żądanie; oraz
(3) dane kontaktowe – ułatwi to i przyspieszy rozpatrzenie reklamacji.
Pamiętaj, że wymogi podane w zdaniu poprzednim mają formę jedynie zalecenia i nie wpływają na skuteczność reklamacji złożonych z pominięciem zalecanego opisu reklamacji.
Ważne! Pamiętaj, że jeżeli na dany produkt została udzielona także gwarancja, to również na jej podstawie możesz złożyć reklamację – w tym wypadku jednak adresatem będzie gwarant wskazany w gwarancji. Gwarancja określa również każdorazowo zakres Twoich uprawnień. Pamiętaj, że wykonanie uprawnień z gwarancji nie wpływa na naszą odpowiedzialność z tytułu rękojmi oraz, że gwarancja nie wyłącza, nie ogranicza ani nie zawiesza Twoich uprawnień wynikających z przepisów o rękojmi za wady rzeczy sprzedanej.
Podstawa i zakres naszej odpowiedzialności za wady produktu z tytułu rękojmi jest określona powszechnie obowiązującymi przepisami prawa, w szczególności przepisami Kodeksu Cywilnego, a dla umów sprzedaży zawartych do dnia 24 grudnia 2014 roku przepisami ustawy z dnia 27 lipca 2002 r. o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz o zmianie Kodeksu cywilnego (Dz.U. 2002 nr 141, poz. 1176 ze zm.).