Nie przepłacaj! DARMOWA DOSTAWA dla zamówień powyżej 200 zł

Koszty dostawy

 WARTO WIEDZIEĆ! Zamówienia wysyłane są od poniedziałku do piątku do godziny 16:00.

Zamówienia złożone na naszej stronie internetowej  po godzinie 16:00 są odbierane przez kuriera dnia następnego.

Jeśli zamówienie zostało złożone w piątek po godzinie 15:30 odbierane jest przez kuriera w poniedziałek.

 

Opcje płatności i dostawy na terenie Polski

Przelewy24 lub przedpłata na konto:

  • Paczka w RUCHu - od 5,60 zł
  • Paczkomaty InPost – 10,50 zł
  • Kurier FedEx Express – 13 zł

Pobranie:

Kurier FedEx Express- 19 zł

NIE PRZEPŁACAJ! DARMOWA DOSTAWA ZA ZAKUPY POWYŻEJ 200 ZŁ Z DOSTAWĄ NA TERENIE POLSKI! 


 

Opcje płatności i koszty dostawy ZA GRANICĘ

Płatność wyłącznie w zł przez Przelewy24 lub przedpłata na konto.

Przesyłki zagraniczne wysyłamy przez Global Expres lub zagraniczna przesyłka Poczta Polska w zależności od dostępności opcji dostawy w danym kraju. Cennik podany w koszyku zakupowym po wybraniu danego kraju zagranicznego. Cena zmienia się w zależności od wagi zakupionych produktów.

 

UWAGA! Łączna waga zakupionych produktów nie może przekroczyć 20 kg.

 


 

 

Paczka w RUCHu

Paczka w RUCHu to usługa logistyczna umożliwiająca odbieranie paczek w ponad 4000 kiosków i saloników RUCH oraz punktów partnerskich, a także nadawanie paczek w całej sieci RUCH. Punkty zawsze są umiejscowione w dogodnych lokalizacjach - na osiedlach miejskich, w centrach handlowych, węzłach komunikacyjnych oraz w mniejszych miejscowościach i na terenach wiejskich - tym samym Konsument ma zawsze dogodny dostęp do swojej paczki.

Szacowany czas dostawy: Ponad 98% paczek dociera do wybranego Punktu odbioru już w ciągu dwóch dni od momentu nadania przesyłki przez sklep internetowy.

Centrum Obsługi Klienta RUCH: tel.: 801 800 803 lub 22 693 70 00 / e-mail: usluga@paczkawruchu.pl.

Infolinia czynna jest w dni robocze w godzinach 7.00-18.00

 

FedEx Express 

to system dystrybucji ekspresowej, zapewniający niezawodne dostawy na określony czas w ciągu 1-3 dni roboczych na terenie Polski.

Śledź swoją przesyłkę! Śledzenie przesyłek jest proste. Możesz na wiele sposobów sprawdzać status przesyłki

dla połączeń z telefonu stacjonarnego: 801 002 800 
dla połączeń z telefonu komórkowego: 22 211 80 00

Godziny: poniedziałek – piątek 08:00 – 17:00

 

InPost 

to system skrytek pocztowych, służący do odbierania paczek 24 godziny na dobę przez 7 dni w tygodniu.

Osoba robiąca zakupy przez Internet – po zamówieniu przesyłki do Paczkomatu InPost – otrzyma SMS i e-mail z kodem odbioru. Aby odebrać przesyłkę wystarczy wpisać na panelu Paczkomatu InPost numer telefonu komórkowego oraz otrzymany kod odbioru, a skrytka z oczekiwaną przesyłką otworzy się.

W ciągu 2 dni roboczych od momentu nadania paczki, przesyłka znajdzie się w paczkomacie. Odbiór paczki jest możliwy o dowolnej porze dnia czy nocy.

Jeśli Klient nie odbierze przesyłki w ciągu 3 dni, zostanie ona przewieziona do najbliższego Oddziału InPost. O adresie, pod którym paczka będzie czekać do odbioru Klient zostanie poinformowany SMS-em i e-mailem. W przypadku nieodebrania przesyłki w ciagu 14 dni od momentu doręczenia jej do Paczkomatu InPost, InPost zwróci przesyłkę Nadawcy na jego koszt, pobierając opłatę równą kwocie nadania tej przesyłki.

Kontakt:
801 400 100 Infolinia dla telefonów stacjonarnych
722 444 000 Infolinia dla telefonów komórkowych
Opłata za minutę połączenia zgodna z cennikiem operatora.

InPost Paczkomaty Sp. z o.o.
ul. Malborska 130
30-624 Kraków 

Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką dotyczącą cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.
Zamknij
pixel