FAQ - 7. REKLAMACJE

7.1. Jak postępować, jeżeli otrzymana paczka jest uszkodzona?

Przesyłki kurierskie są ubezpieczone, niestety nie mamy wpływu na to, w jaki sposób kurierzy obchodzą się z paczkami poza siedzibą naszej Firmy. Jeżeli w momencie odbioru przesyłki lub po jej otwarciu stwierdzisz, że została uszkodzona postępuj według poniższych kroków.

  

Paczkomaty InPost oraz Kurier Inpost - uszkodzona przesyłka.

W przypadku odbioru paczki z "Paczkomaty InPost" ewentualne uszkodzenie przesyłki należy zgłosić w momencie jej odbioru poprzez wypełnienie poleceń zgodnie z instrukcjami wyświetlanymi na ekranie Paczkomatu.

Jeżeli odbiorca stwierdzi uszkodzenie przesyłki później niż przy jej odbiorze z Paczkomatu lub od Kuriera Inpost- do 7 dni od odebrania - wówczas należy zgłosić się z przesyłką do oddziału InPost, w celu sporządzenia protokołu szkody i zgłoszenia reklamacji.

Telefoniczny kontakt z InPost:

801 400 100 - dla telefonów stacjonarnych

722 444 000 - dla telefonów komórkowych

 

 

Paczka w RUCHu - uszkodzona przesyłka.

Należy złożyć reklamację na usługę z tytułu ubytku lub uszkodzenia Przesyłki:
- bezpośrednio przy przyjęciu przesyłki uszkodzonej lub z ubytkiem zawartości, jeżeli został
sporządzony Protokół Uszkodzenia Przesyłki,
- po przyjęciu przesyłki, jeżeli bezpośrednio przy przyjęciu zostało złożone pisemne
oświadczenie o stwierdzeniu ubytków lub uszkodzeń przesyłki albo został sporządzony Protokół
Uszkodzenia Przesyłki,
- w terminie 7 dni od przyjęcia Przesyłki - w przypadku uszkodzeń i ubytków niedających się
zauważyć z zewnątrz, stwierdzonych po przyjęciu Przesyłki,

Wzór formularza reklamacyjnego na usługę Paczka w RUCHu

 

7.2. Co zrobić, gdy towar dotrze do mnie uszkodzony? 

Zespół BRILU. dokłada wszelkich starań, aby wysyłany do klienta towar był w jak najlepszym i nienaruszonym stanie. W przypadku otrzymania uszkodzonego lub wadliwego towaru wystarczy, że wypełnisz formularz odstąpienia od umowy, który dostępny jest po zalogowaniu się na konto klienta oraz jest dostępny do pobrania tutaj > FORMULARZ ODSTĄPIENIA OD UMOWY W uwagach szczegółowo opisz,  jaka jest wada/uszkodzenie w otrzymanym produkcie. Odeślij przesyłkę do nas na adres: BRILU.PL Krzeszowska 62/5 piętro, 23-400 Biłgoraj.

Niezwłocznie po otrzymaniu przesyłki i rozpatrzeniu Twojej sprawy skontaktujemy się z Tobą. Jeżeli masz wątpliwości co do procedury reklamacyjnej, wystarczy, że w godzinach naszej pracy tj. pn-pt / 8.00 - 15.30 skontaktujesz się z nami drogą mailową na adres biuro@brilu.pl lub dzwoniąc na numer infolinii 881 501 001, a my pomożemy Ci, jak najlepiej potrafimy.

 

7.3. Co nie podlega reklamacji?

  • Naturalne zużywanie się obuwia.
  • Części wymienne np. fleki czy sznurówki
  • Uszkodzenia mechaniczne (otarcie, rozerwanie, naderwanie bądź zadrapanie, oderwanie ozdób, zamka, gumy itp.)
  • Uszkodzenia powstałe w wyniku braku lub nieprawidłowej konserwacji.
  • Uszkodzenia powstałe na skutek użytkowania obuwia niezgodnie z przeznaczeniem.
  • Przemakanie obuwia o ile w opisie nie jest napisane, iż towar jest wodoodporny.

 

 

Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką dotyczącą cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.
Zamknij
pixel