Nie przepłacaj! DARMOWA DOSTAWA dla zamówień powyżej 200 zł

FAQ - 7. REKLAMACJE

7.1. Jak postępować, jeżeli otrzymana paczka jest uszkodzona?

Przesyłki kurierskie są ubezpieczone, niestety nie mamy wpływu na to, w jaki sposób kurierzy obchodzą się z paczkami poza siedzibą naszej Firmy. Po pokwitowaniu odbioru należy sprawdzić w obecności kuriera czy przesyłka nie jest uszkodzona. W razie potrzeby należy z kurierem spisać protokół szkody i przekazać przesyłkę kurierowi. Niezwłocznie po otrzymaniu przesyłki zwrotnej skontaktujemy się z Tobą!  

W przypadku odbioru paczki z "Paczkomaty InPost" ewentualne uszkodzenie przesyłki należy zgłosić w momencie jej odbioru klikając na ekranie paczkomatu okienko "Mam uwagi do paczki".

 

7.2. Co zrobić, gdy towar dotrze do mnie uszkodzony? 

Zespół BRILU. dokłada wszelkich starań, aby wysyłany do klienta towar był w jak najlepszym i nienaruszonym stanie. W przypadku otrzymania uszkodzonego lub wadliwego towaru wystarczy, że wypełnisz formularz odstąpienia od umowy, który dostępny jest po zalogowaniu się na konto klienta oraz jest dostępny do pobrania tutaj > FORMULARZ ODSTĄPIENIA OD UMOWY W uwagach szczegółowo opisz,  jaka jest wada/uszkodzenie w otrzymanym produkcie. Odeślij przesyłkę do nas na adres: BRILU.PL Krzeszowska 62/5 piętro, 23-400 Biłgoraj.

Niezwłocznie po otrzymaniu przesyłki i rozpatrzeniu Twojej sprawy skontaktujemy się z Tobą. Jeżeli masz wątpliwości co do procedury reklamacyjnej, wystarczy, że w godzinach naszej pracy tj. pn-pt / 8.00 - 15.30 skontaktujesz się z nami drogą mailową na adres biuro@brilu.pl lub dzwoniąc na numer infolinii 881 501 001, a my pomożemy Ci, jak najlepiej potrafimy.

 

7.3. Co nie podlega reklamacji?

  • Naturalne zużywanie się obuwia.
  • Części wymienne np. fleki czy sznurówki
  • Uszkodzenia mechaniczne (otarcie, rozerwanie, naderwanie bądź zadrapanie, oderwanie ozdób, zamka, gumy itp.)
  • Uszkodzenia powstałe w wyniku braku lub nieprawidłowej konserwacji.
  • Uszkodzenia powstałe na skutek użytkowania obuwia niezgodnie z przeznaczeniem.
  • Przemakanie obuwia o ile w opisie nie jest napisane, iż towar jest wodoodporny.

 

 

Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką dotyczącą cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.
Zamknij
pixel