Nie przepłacaj! DARMOWA DOSTAWA do paczki w RUCHu

FAQ - 6. WYMIANY I ZWROTY

6.1. Jaki jest termin zwrotu pieniędzy za odesłany towar?

Zwrotu pieniędzy za produkty nie noszące śladów użytkowania dokonamy niezwłocznie po otrzymaniu przesyłki zwrotnej i rozpatrzeniu przez nas zwrotu, jednak nie później niż w ciągu regulaminowych 14 dni.

 

6.2. W jaki sposób są zwracane pieniądze za produkty?

Pieniądze zwracane są na numer konta podanego w formularzu odstąpienia od umowy lub na numer konta z którego zostało opłacone zamówienie.

NOWOŚĆ! Klient ma również możliwość zrealizowania zwrotu pieniędzy na saldo klienta i wykorzystanie ich na kolejne zakupy w naszym sklepie internetowym.

 

6.3. W jaki sposób mogę dokonać WYMIANY produktu?

W naszym sklepie internetowym można dokonać jedynie zwrotu towaru, a na produkt w innym rozmiarze lub kolorze należy złożyć nowe zamówienie. Jest to zdecydowanie szybsza procedura :) Przypominamy, że zwrotu bez podania przyczyny można dokonać w ciągu 14 dni od otrzymania zamówienia.

 

6.4. Czy jest możliwość wymiany artykułu bez rozliczenia pieniężnego?

Jeżeli chcesz dokonać wymiany bezgotówkowej możesz zażądać zwrotu pieniędzy za zwrócony towar na saldo klienta i po wpłynięciu pieniędzy za zwrot złożyć nowe zamówienie na inny produkt.

 

6.5. Czy mogę odesłać towar przesyłką pobraniową?

Nie. Przesyłki pobraniowe nie będą przez nas odbieranie podobnie jak przesyłki, które zostały nadane usługą "e-przesyłka" lub paczkomaty. Przesyłkę należy opłacić przed odesłaniem towaru.

 

6.6. Czy mogę oddać zakupiony produkt?

Tak. Każdy klient ma prawo do zwrotu zakupionego towaru bez śladów użytkowania w ciągu 14 dni od wejścia w posiadanie produktu. Zwrotu pieniędzy za zakupiony produkt dokonamy niezwłocznie po otrzymaniu przesyłki zwrotnej i rozpatrzeniu przez nas sprawy, jednak nie później niż w ciągu regulaminowych 14 dni.

 

6.7. Jak mam zapakować zwracany produkt?

Zwracane produkty należy zapakować z należytą starannością, najlepiej w oryginalnym opakowaniu, ale nie jest to warunek konieczny. Produkt powinien być odpowiednio zabezpieczony tak, aby nie uległ uszkodzeniu podczas transportu. Prosimy w przypadku odsyłania butów w pudełku, o nie naklejanie niczego bezpośrednio na oryginalnym pudełku.

6.8. Czy mogę dokonać ZWROTU/WYMIANY w sklepie stacjonarnym lub w siedzibie Waszej Firmy?

Nie ma takiej możliwości i nie robimy wyjątków od tej procedury.

Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką dotyczącą cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.
Zamknij
pixel