FAQ - 4. WYSYŁKA I DOSTAWA
4.1. Czy jest możliwość odbioru zamówienia w sklepie stacjonarnym lub w siedzibie Waszej Firmy?
Nie, na ta chwilę nie ma takiej możliwości. Nie można również dokonać wymiany, ani reklamacji podczas osobistej wizyty w sklepie stacjonarnym lub podczas wizyty w siedzibie naszej firmy.
4.2. Jaki jest termin realizacji zamówienia?
Zamówienia za pobraniem wysyłamy w ciągu 24h od momentu wpłynięcia zamówienia. Zamówienia z przedpłatą oraz z dostawą na terenie Polski wysyłamy w ciągu 24 h od momentu wpłynięcia płatności. Termin realizacji zamówienia jest uzależniony od wybranego sposobu dostawy paczki: InPost Kurier, Inpost Paczkomaty 24/7, Paczka w RUCHu oraz w przypadku przesyłek zagranicznych realizowanych przez Pocztę Polską. Orientacyjne czasy dostarczenia przesyłek znajdziesz pod tym linkiem > KOSZTY I CZAS DOSTAWY
4.3. Czy zamówiony produkt może być wysłany jako prezent?
Tak! Jest taka możliwość! Będąc w koszyku zakupowym wystarczy kliknąć ikonkę prezentu "dodaj opakowanie" i wybrać interesującą nas formę zapakowania prezentu. W przypadku zapłacenia za zamówienie z góry i wybrania opcji faktury elektronicznej w zamówieniu nie będzie paragonu, tak przygotowane zamówienie można wysłać dowolny adres dostawy – np. osoby, którą chcemy obdarować.
4.4. Czy mogę zamówić towar z opcją wysyłki za granicę?
Tak, jest taka możliwość. Przesyłki zagraniczne realizujemy za pośrednictwem Poczty Polskiej. Kraje do których wysyłamy przesyłki wraz z orientacyjnymi kosztami dostawy znajdują się pod tym linkiem > KOSZTY I CZAS DOSTAWY Wysokość kosztów wysyłki uzależniona jest od wagi towarów w zamówieniu.