Nie przepłacaj! DARMOWA DOSTAWA dla zamówień powyżej 200 zł

FAQ - 4. WYSYŁKA I DOSTAWA

4.1. Czy jest możliwość odbioru zamówienia w sklepie stacjonarnym lub w siedzibie Waszej Firmy?

Nie, na ta chwilę nie ma takiej możliwości.

 

4.2. Jaki jest termin realizacji zamówienia?

Zamówienia z dostawą na terenie Polski wysyłamy w ciągu 24 h od momentu wpłynięcia płatności na nasze konto bankowe. Termin realizacji zamówienia jest uzależniony od wybranego sposobu dostawy paczki: InPost, Kurier FedEx oraz w przypadku przesyłek zagranicznych realizowanych przez Pocztę Polską. Orientacyjne czasy dostarczenia przesyłek znajdziesz pod tym linkiem > KOSZTY I CZAS DOSTAWY

 

4.3. Czy zamówiony produkt może być wysłany jako prezent?

Tak! Jest taka możliwość! Będąc w koszyku zakupowym wystarczy kliknąć ikonkę prezentu "dodaj opakowanie" i wybrać interesującą nas formę zapakowania prezentu. W przypadku zapłacenia za zamówienie z góry i wybrania opcji faktury elektronicznej w zamówieniu nie będzie paragonu, tak przygotowane zamówienie można wysłać dowolny adres dostawy – np. osoby, którą chcemy obdarować. 

 

4.4. Czy mogę zamówić towar z opcją wysyłki za granicę?

Tak, jest taka możliwość. Przesyłki zagraniczne realizujemy za pośrednictwem Poczty Polskiej. Kraje do których wysyłamy przesyłki wraz z orientacyjnymi kosztami dostawy znajdują się pod tym linkiem > KOSZTY I CZAS DOSTAWY Wysokość kosztów wysyłki uzależniona jest od wagi towarów w zamówieniu.

Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką dotyczącą cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.
Zamknij
pixel