FAQ - 3. PŁATNOŚCI
3.1. Jakie są akceptowalne formy płatności za zakupiony towar?
Płatność za towar może być dokonana:
- przy odbiorze towaru tzw. za pobraniem;
- on-line e- przelewem;
Szczegóły dotyczące płatności znajdziesz pod tym linkiem > FORMY PŁATNOŚCI
3.2. Co mam zrobić jeśli wybrałem/am płatność on-line, a nie dokonałem/am wpłaty?
Klient, który dokonał zakupu jako klient zarejestrowany wchodząc w zakładkę "Bieżące zamówienia" ma możliwość ponownego opłacenia zamówienia oraz zmiany formy płatności.
Jeśli jednak zakupy były zrobione bez rejestracji konta - wówczas prosimy o kontakt mailowy: biuro@brilu.pl w celu podesłania linka do ponownej płatności lub zmiany formy płatności.
Prosimy o dokonanie płatności w ciągu 2 dni kalendarzowych- po tym czasie zamówienie zostanie anulowane.
3.3. W jakiej walucie można dokonać płatności?
Płatności, również za zamówienia zagraniczne można dokonać wyłącznie w polskich złotówkach.
3.4. Jakie są dane potrzebne do wykonania przelewu z zagranicy?
Wykonanie przelewu z zagranicy możliwe jest za pośrednictwem e-przelewu lub płatności kartą.
UWAGA! Jeśli w ciągu 2 dni od złożenia zamówienia z przedpłatą nie odnotujemy wpłaty - zamówienie zostanie automatycznie anulowane.