FAQ - 3. PŁATNOŚCI

 3.1. Jakie są akceptowalne formy płatności za zakupiony towar?

Płatność za towar może być dokonana:

  • przy odbiorze towaru tzw. za pobraniem;
  • on-line e- przelewem;

Szczegóły dotyczące płatności znajdziesz pod tym linkiem > FORMY PŁATNOŚCI

 

3.2. Co mam zrobić jeśli wybrałem/am płatność on-line, a nie dokonałem/am wpłaty?

Klient, który dokonał zakupu jako klient zarejestrowany wchodząc w zakładkę "Bieżące zamówienia" ma możliwość ponownego opłacenia zamówienia oraz zmiany formy płatności.

Jeśli jednak zakupy były zrobione bez rejestracji konta - wówczas prosimy o kontakt mailowy: biuro@brilu.pl w celu podesłania linka do ponownej płatności lub zmiany formy płatności.

Prosimy o dokonanie płatności w ciągu 2 dni kalendarzowych- po tym czasie zamówienie zostanie anulowane.

 

3.3. W jakiej walucie można dokonać płatności?

Płatności, również za zamówienia zagraniczne można dokonać wyłącznie w polskich złotówkach.

 

3.4. Jakie są dane potrzebne do wykonania przelewu z zagranicy?

Wykonanie przelewu z zagranicy możliwe jest za pośrednictwem e-przelewu lub płatności kartą.

 

UWAGA! Jeśli w ciągu 2 dni od złożenia zamówienia z przedpłatą nie odnotujemy wpłaty  - zamówienie zostanie automatycznie anulowane.

 

Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką dotyczącą cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.
Zamknij
pixel