Nie przepłacaj! DARMOWA DOSTAWA do paczki w RUCHu

FAQ - 2. ZAMÓWIENIA

2.1. W jaki sposób mam złożyć zamówienie na stronie Brilu.pl?

Gdy już masz upatrzony wybrany produkt na naszej stronie wystarczy, że poprzez kliknięcie wybierzesz interesujący Cię rozmiar i klikniesz w czerwony przycisk "DO KOSZYKA". Jeżeli chcesz dodać kolejny produkt wybierz opcję "KONTYNUUJ ZAKUPY", jeżeli natomiast chcesz przejść do finalizacji zamówienia wybierz opcję "PRZEJDŹ DO KOSZYKA".

Znajdujesz się w koszyku zakupowym - sprawdź poprawność Twojego zamówienia (rozmiar, kolor, ilość sztuk). Jeżeli wszystko się zgadza kliknij w czerwony przycisk "PRZEJDŹ DALEJ". W kolejnym kroku możesz kolejno dokonać rejestracji w naszym sklepie (jak to zrobić opisaliśmy TUTAJ), zalogować się na swoje konto lub złożyć zamówienie bez zakładania konta. W kolejnych krokach poprosimy Cie kolejno o uzupełnienie danych adresowych, a w następnych krokach wybierzesz rodzaj dostawy oraz sposób płatności.

2.2. Skąd mam mieć pewność, że poprawnie złożyłem zamówienie?

Poprawnie złożone zamówienie zostanie potwierdzone wiadomością e-mail wysłaną na adres podany w procesie zamówienia. Wiadomość powinna pojawić się w Twojej skrzynce mailowej w ciągu kilku minut, jeżeli tak się nie stanie skontaktuj się z naszym Działem Obsługi Klienta.

2.3. Czy mogę wycofać/anulować złożone zamówienie?

Oczywiście jest taka możliwość pod warunkiem, że przesyłka nie została jeszcze przez nas zrealizowana i odebrana przez firmę przewozową. W przypadku klienta, który dokonał zamówienia jako klient zarejestrowany taka opcja jest dostępna po zalogowaniu na konto klienta przed opłaceniem zamówienia. W innym przypadku prosimy o niezwłoczny kontakt z Działem Obsługi Klienta.

 

2.4. Czy mogę dodać/usunąć produkty z zamówienia?

Jest taka możliwość pod warunkiem, że zamówienie nie zostało jeszcze przez nas zrealizowane. Klient może dokonać zmian w swoim zamówieniu (dodać/usunąć produkty, zmienić sposób dostawy, zmienić formę płatności) logując się na konto klienta w naszym sklepie internetowym. W przypadku klientów, którzy dokonali zamówienia bez rejestracji prosimy o niezwłoczny kontakt z Działem Obsługi Klienta.

 

2.5. Czy mogę sprawdzić status realizacji zamówienia?

O kolejnych krokach realizacji Twojego zamówienia będziemy informować Cię na adres e-mail podany w procesie zakupowym. W momencie, gdy zamówienie opuści nasz magazyn otrzymasz wiadomość e-mail z kodem umożliwiającym śledzenie zamówienia.

Śledzenie przesyłki FedEx > TUTAJ

Śledzenie przesyłki InPost > TUTAJ

Śledzenie przesyłki "Paczka w RUCHu" > TUTAJ

2.6. Dlaczego moje zamówienie zostało anulowane?

Bardzo możliwe, że został przekroczony czas na opłacenie zamówienia. W naszym sklepie internetowym masz 5 dni na dokonanie płatności, po tym czasie zamówienia są automatycznie anulowane, a produkty wracają ponownie do sprzedaży. W przypadku, gdy masz pewność, że termin 5 dni nie został przekroczony, a mimo to zamówienie zostało anulowane - mógł wystąpić problem z jego realizacją. Skontaktuj się z naszym Działem Obsługi Klienta w celu wyjaśnienia sprawy.

2.7. W wiadomości e-mail otrzymałam/łem kod rabatowy. Jak go aktywować?

W wiadomości e-mail otrzymałeś indywidualny kod rabatowy, który umożliwia skorzystanie z rabatu w postaci Darmowej Dostawy lub procentowego rabatu na zakupy.

Aktywacji kodu klient dokonuje poprzez wpisanie go TUTAJ po kliknięciu w przycisk "aktywuj" rabat na darmową dostawę zostaje naliczony automatycznie w koszyku zakupowym, natomiast po aktywowaniu kodu na obniżkę procentową ceny na sklepie zostają automatycznie zaktualizowane na niższe o wartość kuponu rabatowego.

 

Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką dotyczącą cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.
Zamknij
pixel